29 Ocak 2011 Cumartesi

Yine, Yeni, Yeniden..

Sezenin sözleri ve Sertab'ın sesinden kulaklarımıza gelen şarkıyı düşündüm az önce "Yine, Yeni, Yeniden"..

Yüreğimdeki fırtına dinmedi hala
Titrerdim, isterdim seni hep kollarımda
Yine bana gel
Yana yana yine beni sev
Beni deli deli sev
Beni yine yine, yeni yeni, yine yeni yeniden sev...

Şarkıdan da anlaşılacağı üzere yeniden başladım yazmaya buraya. Bu şarkıyı bloğum bana söylemeye başlayınca daha doğrusu. Tek farkla ki; Mavi Gümüş'ü buraya yazmayacağım. Hemen kızmayın bana. Onu yazmaya devam edeceğim, kendi başıma ve bitince kim isterse ona yollayacağım. Her kim isterse. Özellikle de Naşide teyzeye.

Bu yazım kısa olsun :)
Hayat kısa hüzünler
Uzun mutluluklar sunsun
Hepimize....

7 yorum:

  1. Hayat akıp gitmese bize tat vermez.
    Hayatta tatlıların yanında acılar olmasa nasıl kıymetini biliriz bu yaşamın:))

    YanıtlaSil
  2. Ben istiyorum Mavi Gümüş'ü, yeniden yazman çok güzel, sesin de çok güzel geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Betül,
    Çok haklısın, hayatı acısıyla tatlısıyla ve en gerçek haliyle yaşamak en güzeli

    Aslı,
    Tamam sana da yollayacağım :) İyi ki sizleri tanımışım burada

    YanıtlaSil
  4. Evet yani bizlere haksızlık ediyorsun yazmamakla:)

    YanıtlaSil
  5. Ama haksızlıkkkk :)

    Bu kadar ısrara dayanmak zor Betül, inan bana.

    YanıtlaSil
  6. hmmm, İstanbul'daki bu soğuk günün en ısıtan haberi heralde tekrar yazıyor olman..
    Mavi Gümüş bittiğinde mutlaka ben de istiyorum, yarım kalmasını istemediğim romanım o benim ;))
    tekrar hoşgeldin, sefa getirdin...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Pınar,
    Teşekkür ederim her şey için sana... Sanırım birazdan bir sürprizim olacak sana :)

    YanıtlaSil